سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

جایزه بهترین فیلم به «کمی دورتر» ساخته سیدروح‌الله حجازی رسید
حمید فرخ‌نژاد و بيتا بادران بهترین بازیگران جشنواره جام جم شدند

بیتا بادران و حمید فرخ‌نژاد در نخستین جشنواره تلویزیونی جام ‌جم برنده جوایز بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد شدند.  آیین پایانی نخستین جشنواره تلویزیونی جام‌ جم چهارشنبه شب با حضور رئیس سازمان صدا‌و‌سیما و جمعی از مدیران این سازمان و هنرمندان در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد. در این مراسم برگزیدگان سه بخش پویانمایی، فیلم تلویزیونی و مستند معرفی شدند.

در بخش فیلم تلویزیونی، جایزه بهترین فیلم به «کمی دورتر» ساخته سیدروح‌الله حجازی رسید. این فیلم در بخش‌های فیلمنامه (علی طالب‌آبادی) و تصویربرداری (هاشم مرادی)‌ هم پیروز شد.

جایزه بهترین کارگردانی به حسن فتحی برای «دنده معکوس» اعطاء شد. بیتا بادران نیز برای این فیلم بهترین بازیگر زن شناخته شد.
حمید فرخ‌نژاد برای «حبیب» جایزه بهترین بازیگر مرد را به خانه برد. این فیلم جایزه بهترین موسیقی (فردین خلعتبری) را هم دریافت کرد.
یوسف تیموری برای «غافل» جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت و مریم کاظمی برای «از کوچه‌های بارانی» بهترین بازیگر مکمل زن شناخته شد.
جایزه بهترین تدوین به «نیرنگ» (مهرداد خوشبخت)‌ رسید و جایزه بهترین صدابرداری به «قصه‌ها و واقعیت» (سیدعلیرضا علویان) اعطاء شد.
جایزه بهترین جلوه‌های ویژه نیز به «تولدی دیگر» (اصغر پورهاجریان) رسید.‌






  • منبع : خبر انلاين


    ( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:






    تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.